Reklám display

Új termékek piaci bevezetésénél leggyakrabban használt konstrukció. Látványos és figyelemfelkeltő, a belehelyezett termékek mellett nagy nyomtatható felületekkel a lényeges információk megjelenítéséhez.

ajánlatot kérek
Display / Reklám display

Reklám display

A reklám display formája egyedi, mindig a termék köré épül, annak jellemzőit erősítik a részletei. Több szintes is lehet és a termékek mellett akár szóróanyagok tárolására is használhatjuk.

bővebben

Alapanyag:

Mivel a reklám display több termék bemutatására készül, mérete ehhez igazodik és jellemzően elég nagy, így alapanyagnak a legtöbb esetben B hullámot vagy többrétegű hullámlemezt javasolunk. . Linernek használhatunk műnyomó papírt, de fokozhatjuk a display eleganciáját, ha különböző, kifejezetten kasírozáshoz gyártott anyagokat alkalmazunk.

 

Felületkezelés:

Műnyomó alapanyaghoz fóliát javaslunk, hogy védjük a nyomatot. Fényes, matt vagy puha tapintású fóliával a display megjelenését is különlegesebbé tehetjük.

Kinek ajánljuk a Reklám display-t?

  • aki termékeinek látványos és tartós kínáló funkciót is betöltő megoldást keres
  • akinek fontos, hogy termékei hosszú ideig előtérben legyenek az eladás helyen
  • ha fontos, hogy jól variálható reklámfelületek jelenjenek meg a termékek mellett
  • aki különleges és formabontó megoldásokkal szeretné felhívni a figyelmet a termékekre
  • akinek fontos, hogy újrahasznosítható alapanyagot használjon

Mi a Reklám display előnye a hagyományos reklámeszközökkel szemben?

  • formában és méretben is figyelemfelkeltő lehet, így hamarabb kerül a vevő látóterébe mint egy szóróanyag
  • a termékek közvetlenül a displayből is forgalmazhatók
  • a termék legfontosabb előnyei megjeleníthetők a display felületén, így ösztönözheti a vásárlót a gyorsabb döntésre
  • nyitott hullámot kasírozunk, így a kasírozott displayhez széles papírválasztékot kínálunk fedőrétegnek
  • az alapanyag tartósságának köszönhetően, hosszú ideig használható, többször is feltölthető termékekkel