Reklám display
A reklám display formája egyedi, mindig a termék köré épül, annak jellemzőit erősítik a részletei. Több szintes is lehet és a termékek mellett akár szóróanyagok tárolására is használhatjuk.
bővebben
bővebben
Alapanyag:
Mivel a reklám display több termék bemutatására készül, mérete ehhez igazodik és jellemzően elég nagy, így alapanyagnak a legtöbb esetben B hullámot vagy többrétegű hullámlemezt javasolunk. . Linernek használhatunk műnyomó papírt, de fokozhatjuk a display eleganciáját, ha különböző, kifejezetten kasírozáshoz gyártott anyagokat alkalmazunk.
Felületkezelés:
Műnyomó alapanyaghoz fóliát javaslunk, hogy védjük a nyomatot. Fényes, matt vagy puha tapintású fóliával a display megjelenését is különlegesebbé tehetjük.
Kinek ajánljuk a Reklám display-t?
- aki termékeinek látványos és tartós kínáló funkciót is betöltő megoldást keres
- akinek fontos, hogy termékei hosszú ideig előtérben legyenek az eladás helyen
- ha fontos, hogy jól variálható reklámfelületek jelenjenek meg a termékek mellett
- aki különleges és formabontó megoldásokkal szeretné felhívni a figyelmet a termékekre
- akinek fontos, hogy újrahasznosítható alapanyagot használjon
Mi a Reklám display előnye a hagyományos reklámeszközökkel szemben?
- formában és méretben is figyelemfelkeltő lehet, így hamarabb kerül a vevő látóterébe mint egy szóróanyag
- a termékek közvetlenül a displayből is forgalmazhatók
- a termék legfontosabb előnyei megjeleníthetők a display felületén, így ösztönözheti a vásárlót a gyorsabb döntésre
- nyitott hullámot kasírozunk, így a kasírozott displayhez széles papírválasztékot kínálunk fedőrétegnek
- az alapanyag tartósságának köszönhetően, hosszú ideig használható, többször is feltölthető termékekkel